om KØRESKOLEN

Åløkke Køreskole har eksisteret siden 2003 med den samme beliggenhed i hjertet af Odense.
Vi sætter en ære i at være anderledes, og gør hvad vi kan for at hjælpe den individuelle elev med at blive til en dygtig bilist.
Holdene består af omtrent 10-12 elever, så der er plads til et meget tæt uddannelsesforløb.
Den hjemlige atmosfære er én af grundene til, at sammenholdet er stærkt mellem elever såvel som med underviser.

tai lien lu

Jeg har altid kunnet lide biler og ville kombinere det med mit ønske om at arbejde med mennesker. Jeg blev færdiguddannet som kørelærer i 2002 og har siden 2003 haft Åløkke Køreskole.

Jeg mener at lære en elev i at køre i bil er på linje med at plante et æbletræ - giver man træet den opmærksomhed og den rette næring, der er brug for, vil det bære mange gode æbler senere.

I fritiden holder jeg af at tilbringe tid med min hustru, vores tre voksne børn og vores hund Lulu.

Underskrift.png

Tilfredse elever

Hos Åløkke Køreskole går vi meget op i, at de elever, der kommer til os får den bedste behandling og køreuddannelse.
Det sikrer vi ved at lære eleverne den rette måde at køre i bil på med masser af engagement, tålmodighed og tryghed.
Hos Åløkke Køreskole er det vigtigste, at eleven bliver en god bilist, som såvel er tryg i trafikken.
Det gælder ikke kun om at få kortet - det gælder om at lære at køre bil.
Det siger eleverne om Åløkke Køreskole på:
Google Anmeldelser